miércoles, 10 de diciembre de 2014

CHRISTMAS GIFT IDEAS



PL
Coraz bliżej święta, sezon przedświątecznej gorączki uważam za otwarty.
No właśnie,co roku zastanawiamy się czym obdarować naszych najbliższych.
Myślimy czy ma to być coś ładnego czy może raczej praktycznego.
Coś glamour czy z pazurem.
Też miałam z tym problem aż do czasu wynalezienia mojego małego triku.
Zrobiłam listę osób, których będę obdarowywała, a na tej liście. . 
nie tylko widnieje imię ale też jej gust, ulubione kolory, styl życia oraz jej zainteresowania.
To świetnie ułatwia sprawę!
A dla niezdecydowanych lub dla tych, którzy nie mają tak pełnej wielu wiadomości podsuwam swoją  listę prezentów, które na pewno ucieszą :)
Jeśli macie już prezenty, to piszcie wasze pomysły. 
Chętnie poczytam!


ES
Navidad esta acercandose tan rapido. Asi que la locura de compra de regalo ya ha empezado.
Exacto, cada ańo estamos pensando, que comprar para mis seres queridos? 
Elegimos entre lo practico y lo precioso.
Debe ser glamour o con mucha caracter?
Tenia el mismo problema, hasta mi nuevo truco. 
Me hize una lista de mi gente, puse elnombre, sus estilos, profesion, aficiones, estilo de vida, etc

Y ahora es muchisimo mas facil.
Y para los que no saben demasiado de las personas a las que quieren regalar algo pues os enseno mi lista de regalos de este anó para mis seres queridos 
Y si ya teneis algo comprado, escribedmelo :)
Que curiosidad!


ENG
Christmas is approaching so fast. So the madness of buying gift has already begun.
Exactly, every year we are thinking about "What I`ll buy for my loved ones?"
Choose between practical and beautiful.
Must be glamorous or high character?
I had the same problem, even my new trick.
 I made me a list of my people, I put elnombre, their styles, profession, hobbies, lifestyle, etc
And now it's a lot easier!
And for those who do not know too much about the people who want to give something because I taught my gift list this year for my loved ones
And if you have already purchased something, I escribedmelo :)
It`s so exciting!



IDEAS FOR HER 
Dior j`adore  click
TOUS  click 
PEONY  click
SCARF click
BOOKS OF FASHION click
VASE click
YVES SAIN LAURENT click





IDEAS FOR HIM
HUGO BOSS  click
BRAUN   click
HUGO BOSS  click 
ETUI   click
CASIO  click
GIORGIO ARMANI  click






COCA-COLA COMERCIAL 
www.coca-cola.com





HAVE AN INSPIRING DAY !


muchos besos y abrazos 


~TheGrisGirl~




















©TheGrisGirl. All Rights Reserved.

14 comentarios:

  1. Thanks for the ideas!

    Check out my new post Here!!!

    ResponderEliminar
  2. Fajne pomysły! Kubki zawsze są mile widziane :-)

    ResponderEliminar
  3. Amazing ideas.....xoxoxo......:)

    http://mariahussain.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  4. mi się marzy szminka, mam taka na oku ;) pierniczki ... w tym roku nie będzie u mnie pierniczków, zawsze robiła je moja mama, ale ...


    http://lamodalena.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  5. Fajne pomysły, mam wrażenie, że dla babki łatwiej coś kupić niż dla faceta

    http://joannok.blogspot.de/

    ResponderEliminar
  6. The idea of the list is so useful! :D

    I wrote a post about Christmas gifts too, it would be a pleasure for me if you read it ;)

    Kisses! :**************

    ResponderEliminar

ZOSTAW PO SOBIE ŚLAD,KOMENTUJ :)

DEJA UNA HUELLA, DEJA UN COMENTARIO :)

LEAVE THE SIGN OF YOUR VISIT, COMMENT :)