viernes, 4 de septiembre de 2015

BACK TO SCHOOL - INSPIRATIONS




















34 comentarios:

  1. Chciałabym mieć taką szafkę w szkole jak na powyższym zdjęciu :)
    Dziękuję bardzo :)
    W second hand'ach jest tyle perełek *o* Dziwie się, że niektórzy ludzie tam nie chodzą! :o W sumie lepiej dla mnie XD

    ResponderEliminar
  2. Podoba mi się zestaw z kozakami i białym sweterkiem :)

    ResponderEliminar
  3. Świetne inspiracje, ale te kolorowe pazurki to nie wiem czy by się spodobały nauczycielom :P

    ResponderEliminar
  4. Oryginalne stylizacje. Każdy znajdzie coś dla siebie tutaj i dzieci i trochę starsi. Ja choć lata szkolne mam już za sobą z chęcią wybrałabym tą ostatnią stylizację gdzie Pani występuje w bluzeczce z motywem kwiatowym zaś drewniany pojemnik na kredki przydał by się mojemu synowi :)

    ResponderEliminar
  5. Oj ja lata szkolne mam juz za sobą ale i tak miło popatrzeć:)

    ResponderEliminar
  6. Me encanta el jersey de corazón!
    Besos

    ResponderEliminar
  7. Chciałabym wrócić do szkoły. Byłoby jak za dawnych czasów :)

    ResponderEliminar
  8. Bardzo fajne inspiracje. :) Najbardziej spodobały mi się plecaki.

    ResponderEliminar
  9. That nailpolish colour is so beautiful
    Great inspiration

    ResponderEliminar
  10. Ayy!! Las mochilas son mi deblididad, me encantan. Que manicuras más chulas enseñas.

    ResponderEliminar
  11. świetnie się ogląda takie inspiracje;)

    ResponderEliminar
  12. po tych zdjeciach juz mi sie chce wracac:) jeszcze mam ze 3 tyg:)

    ResponderEliminar
  13. Świetne,naprawdę.Każdy znajdzie coś dla siebie.

    ResponderEliminar
  14. Me encantaron todas esas ideas para el regreso a clases.
    Que tengas un buen dia

    http://historiassparacontarr.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  15. fabulous post my dear, really nice inspirations!! :D

    ResponderEliminar
  16. Really great inspirations. The backpacks at the bottom are so cool.
    http://fashionablyidu.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  17. Amo todo lo que compartiste!! O.O <3

    ResponderEliminar
  18. jak ja chodziłam do szkoły, to nie było takich fajnych rzeczy:(

    ResponderEliminar
  19. Takie plecaczki zawsze nas rajcowały xD

    ResponderEliminar
  20. Plecaczki na ostatnim zdjęciu są świetne!!! Aż żal bierze, że mnie to już nie dotyczy ;), ale za 3 lata będę potrzebować takich inspiracji dla Zosi :D!!!

    ResponderEliminar
  21. Mnie zauroczyły te kredki :D tak fajnie ułożone, idealnie :D

    ResponderEliminar
  22. Świetne inspiracje, uwielbiam oglądać takiego typu posty, zawsze dają mi motywację!

    ResponderEliminar
  23. Etap nauki, studiów mam już za sobą aczkolwiek podobają mi się te inspiracje :)

    ResponderEliminar
  24. uwielbiam takie rzeczy oglądać :3

    ResponderEliminar
  25. Some nice ideas here. I love the owls :-D

    ResponderEliminar
  26. Me han gustado los sujeta libros de buho son muy graciosos.
    Besos

    ResponderEliminar
  27. Wow! So much beautiful inspiration! Love the crayon holder!!!

    Danielle
    http://www.blushblossom.com

    ResponderEliminar
  28. Najbardziej lubię te wszystkie kolorowe zeszyty, długopisy i inne gadżety ;)

    ResponderEliminar
  29. I really love your selection ! First outfit is perfect, kisses :)

    ResponderEliminar

ZOSTAW PO SOBIE ŚLAD,KOMENTUJ :)

DEJA UNA HUELLA, DEJA UN COMENTARIO :)

LEAVE THE SIGN OF YOUR VISIT, COMMENT :)