lunes, 7 de septiembre de 2015

REVIEV PLANET SPA & EVELINE COSMETICS

PL
TAK / NIE z maseczkami do twarzy 
~ PLANET SPA ~
INDIA INTENSITY 
- TAK ! -
Piękny zapach, fajnie się zmywa i pozostawia miłe uczucie gładkości skóry 
oraz jej lekkie nawilżenie. Jest dla mnie też bardzo ważnym, że 
 NIETESTOWANE NA ZWIERZĘTACH.
 
PERFECTLY PURYFING 
- NIE! -
Niestety u mnie się nie sprawdziła wersja maseczki z morza martwego. 
 Zatyka pory i dosyć wysusza nosek. 
Dwa plusy : 
NIETESTOWANE NA ZWIERZĘTACH 
i kolor na twarzy wygląda jak hinduski bożek  
a wiecie jak kocham Indie ;)


 

 

ES
SI / NO a las mascarillas faciales 


~ PLANET SPA ~
INDIA INTENSITY
 

- SI -
Me encanta el olor, se la quita facilmente de la cara 

y deja esa sensación de suavidad en la piel. 
Para mi es muy importante que los cosmeticos 
no sean testados en los animales.
 

PERFECTLY PURYFING 
- NO -
Por desgracia en mi piel no funcionó tal como deberia, es la versión del mar muerto. 

Bloquea los poros y seca la piel en la nariz. 
Dos puntos a favor :  
no testado en los animales 
y . . . el color como uno de los dioses hindues, jeje! 
Y sabeis como me encanta India :)



ENG
YES / NO for facials to face 

~ PLANET SPA ~
INDIA INTENSITY 

- YES! -
A beautiful fragrance, easy to wash and leaves a pleasant feeling of smoothness on the skin

 and its lightweight hydration. 
For me it is very important that it`s 
not tested on animals.
 

PERFECTLY PURYFING
- NO! -
Unfortunately, for me not checked version of the mask from the Dead Sea. 

Clogs pores and dries pretty nose. 
Two pluses: 
not tested on animals 
and color on your face looks like a Hindu idol: D 
and you know how I love India ;)




 NEXT







ES
La terapia labial para los labios secos por el sol y viento.
Cada de nosotras sueńa con los labios mas suaves
Con el fin de verano empieza a cuidar de la piel y el pelo suavisando los dańos hechos 

por las temperaturas altas, sal del agua o el mismo sol , pero no nos podemos olvidar de nuestros labios. 
Y con la salvación llega la marca EVELINE
la verdad que deja los labios divinos ya despues del primer uso! 
La formula 8 en 1 hidrata, recupera, suaviza y cuida de nuestros labios
 para dejarlos impactantes y muy sexy !



PL
Terapia dla ust wysuszonych słońcem czy wiatrem. 
Każda z nas marzy o ustach jeszcze bardziej miękkich i kuszących.
 Na koniec lata każdy z nas zaczyna podwójnie dbać o skórę czy włosy na których widać
 negatywne skutki wysokich temperatur, słonej wody czy samego słońca,
 ale nie możemy przecież zapomnieć o ustach. 
Z ratunkiem przybywa marka EVELINE
i naprawdę już po pierwszym użyciu pozostawia cudownie miękkie usta!
Formuła 8 w 1 nawilża, odnawia, nadaje miękkości oraz dba o nasze usta tak 

by były zawsze ponętne i seksowne!

ENG
Liptherapy. Everyone dreams about mouth even more soft and tempting. 
At the end of the summer, each of us begins to care of our skin or hair 
where you can see the negative effects of high temperatures, salt water or the sun, but we can`t forget about our lips.
 With rescue arrives EVELINE brand, and really
it leaves a wonderfully soft lips after the firs use!
8-in-1 formula moisturizes, renews, gives softness and takes care of our lips so that they are always alluring and sexy!



 

24 comentarios:

  1. Nice post dear!

    I love Planet Spa, their masks are very good.

    Kisses from Slovenia,
    http://confessionsofamake-upshopaholic.blogspot.si/

    ResponderEliminar
  2. No conocía estos productos!! para mí también es importante que no testen en animales...
    Un besazo preciosa

    ResponderEliminar
  3. Mam trochę przesuszone usta, więc taka pomadka by mi się przydała.

    ResponderEliminar
  4. Really great review <3
    Styleccentric Fashion // SCF // alyssamoniquebustillo.co.nr

    ResponderEliminar
  5. Mam kilka tych maseczek w swoich zbiorach i tak sobie leżą... Nie lubię ich za bardzo.

    ResponderEliminar
  6. Great reviews!! Thanks for recommendations :)
    xxx
    Instagram me: @travelera.es
    www.travelera.es

    ResponderEliminar
  7. Posiadam Planet SPA India Intensity - bardzo przyjemna maseczka.

    ResponderEliminar
  8. Widziałyśmy te kosmetyki nie raz ale nigdy nie miałyśmy okazji ich wypróbować :)

    ResponderEliminar
  9. Nice review.. Wonderful post..Keep In touch dear..
    Rampdiary

    ResponderEliminar
  10. Wooow! Beautiful post my dear!!! Looooove Planet Spa!!!!! http://blondelafemme.blogspot.ru/2015/09/beaute-for-men.html Thank you so much!!! ))

    ResponderEliminar
  11. Witaj kochana :)
    Ciekawy poscik, bardzo lubię kosmetyki Eveline, sprawdziłam kilka i zawsze byłam zadowolona :)
    Avonu nie używam, ale nie z powodu uprzedzeń tylko nie znam ich kosmetyków tak naprawdę, jakiś tam jeden krem czy balsam kiedys zamawiałam i to wszystko :) może czas spróbowac sięzapoznac z planet spa <3

    Miłego wieczorku kochana :**
    duzo ciepełka
    Pozdrawiam i buzka :**

    ResponderEliminar
  12. Great products kisses

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ResponderEliminar
  13. Ja lubię maseczki z Avonu :)

    ResponderEliminar
  14. great post!I'm a new follower, this is my blog http://ricciofusillosonoio.blogspot.it
    kisses

    ResponderEliminar
  15. Nie przepadałam za avonem ale zawsze miałam kosmetyki a teraz nie mam i chętnie bym kupiła ale nie mam gdzie :/ tej serii nie miałam a ciekawa jestem jej

    ResponderEliminar
  16. Nie miałam tych maseczek z Avonu i chyba prędzej skusiłabym się na tą wersji India -zwłaszcza, że uwielbiam takie zapachy :)

    ResponderEliminar
  17. Muchas gracias por compartir esto! Nunca he utilizado esta marca, lástima que no te funcionara una de las mascarillas :(
    La terapia labial suena excelente!

    ResponderEliminar
  18. nie uwżywałam zadnego z tych produktów, ale posiadam inne maseczki z planet spa ;) pozdrawiam

    ResponderEliminar
  19. Una linea de productos muy buena, si tienen ese olor tan rico, y no son testados en animales... perfectos, me alegra leer tu opinion a cerca de ellos

    Melange-Boutique Blog by Noe&Lolita

    ResponderEliminar
  20. Very nice review, these products look very interesting :)

    ResponderEliminar

ZOSTAW PO SOBIE ŚLAD,KOMENTUJ :)

DEJA UNA HUELLA, DEJA UN COMENTARIO :)

LEAVE THE SIGN OF YOUR VISIT, COMMENT :)