miércoles, 16 de septiembre de 2015

BeBeauty JAPONIA

PL
Na początku chciałam Wam kochani 
BARDZO PODZIĘKOWAĆ ZA WSPARCIE 
MIŁE SŁOWA W TYCH, OSTATNIO CIĘŻKICH DNIACH
To naprawdę było ciepłe i bardzo miłe, dodało mi sił
DZIĘKUJĘ 


ES
Antes de empezar quiero dar las gracias a tod@s vosotr@s
POR ESTAR CONMIGO Y DARME LAS ALAS 
EN ESTOS MOMENTOS TAN DIFICILES PARA MI
Eso fue muy agradable y me dio mucha fuerza
GRACIAS

ENG
Before I start I want to thank you  
FOR WRITE ME AND GIVE ME WINGS
IN THESE DIFFICULT MOMENTS FOR ME
That was very nice and gave me strength
THANK YOU

new review 

BeBeauty
 JAPONIA
ŻEL POD PRYSZNIC
algi morskie + wit. E



PL
Jak już wiecie mam kompletnego bzika na punkcie
Azji oraz kosmetyków z apteki.
Ten żel pod prysznic był małą próbą dla kosmetyków drogeryjnych
moja opinia 
Ładny zapach, uczucie gładkości i przyjemnego nawilżenia skóry
Bardzo się zdziwiłam, zwłaszcza, że kosmetyk był 
BARDZO TANI !
Za 300ml 6zł

ES
Como sabeis tengo estoy loquilla por 
Asia y cosméticos de la farmacia.
El gel de ducha era una pequeña prueba para los cosméticos de una drogueria
mi opinión
Olor agradable, sensación de hidratación de la piel, deja la piel suave y agradable
Me sorprendió mucho, sobre todo porque me salió
MUY BARATO !
Por 300ml 1,20 EURO


ENG
As you know I`m complete crazy about
Asia and the pharmacy cosmetics 
The shower gel was a chance  for drugstore cosmetics 
my opinion
Nice smell, feeling smooth and pleasant skin hydration
I was very surprised, especially because it was 
VERY INEXPENSIVE !
 300ml cost 1,20 euro 












HAVE AN INSPIRING DAY!






muchos besos y abrazos 







~TheGrisGirl~





















&
























©TheGrisGirl. All Rights Reserved

25 comentarios:

  1. Kolorek tego żelu już jest przepiękny :)
    Nie widziałyśmy nigdy tego kosmetyku a szkoda ;)

    ResponderEliminar
  2. Nie znam tego zelu, ale chetnie go wypobuje. Dziekuje za polecenie, Ines.
    Serdecznie Cie pozdrawiam i zycze Cie wszystkiego, co najlepsze,droga Ines:)

    ResponderEliminar
  3. Rzeczywiście tani, opłaca się go kupić.

    ResponderEliminar
  4. Wróciłas? Wszystko ok? Jak MAMA ??? Mam nadzieję, ze wszystko w porządku...
    Kochana żel zachęca i ceną !! i Twoim opisem, muszę go poszukać koniecznie !!!
    Miłego dzionka, fajnie, ze jesteś tu znów <3

    Buziaczki :***

    ResponderEliminar
  5. Sounds like a great product

    http://www.amysfashionblog.com/blog-home/

    ResponderEliminar
  6. Małą próbką? Takie próbki to ja rozumiem :D

    ResponderEliminar
  7. Ja właśnie się na niego czaję :)

    ResponderEliminar
  8. Pero qué empaque tan bonito! Me encanta el dragón :3

    ResponderEliminar
  9. Nice product and the price is great !
    Kisses beauty and have a lovely weekend ;)

    ResponderEliminar
  10. Great review,It sounds really awesome
    lovely makeup too

    ResponderEliminar
  11. Great post

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    ResponderEliminar
  12. Nie widziałam jeszcze tego żelu przedtem, cieszę się, że jesteś z niego zadowolona :) Zdrówka dl Twojej mamy i Ciebie :)
    Buziolki :)

    ResponderEliminar
  13. Hope your mother is improving, Ines.
    A hug for you.
    Amalia
    xo

    ResponderEliminar
  14. Nie znam, ale wyglądają pachnąco :)

    ResponderEliminar
  15. Hola guapa, primero que nada que hermosos ojos tienes!!
    y segundo no conocía el producto gracias por mostrarlo
    saludos
    L.
    www.lalouuula.com

    ResponderEliminar
  16. Everything looks great. You look beautiful in your pictures.

    ResponderEliminar
  17. Bardzo mnie nim zaciekawiłaś :*
    Muszę przyznać,że masz świetny makijaż !

    ResponderEliminar

ZOSTAW PO SOBIE ŚLAD,KOMENTUJ :)

DEJA UNA HUELLA, DEJA UN COMENTARIO :)

LEAVE THE SIGN OF YOUR VISIT, COMMENT :)