jueves, 16 de enero de 2014

The Gris Girl - about me

Zacznę bloga od przedstawienia siebie słowem pisanym, z czasem poznacie lepiej moją osobowość za pomocą moich fashionowych stylizacji, które mam nadzieje się spodobają! 
Agnieszka Inés, jestem polką choć moim domem jest Hiszpania. Pochodzę z małego miasteczka północnej Polski. To może i dlatego jestem taką ekologistką i tak sobie ukochałam naturę, w końcu to zielone płuca Polski ! 
Od dziecka byłam marzycielką i kochałam modę, naprawdę trudno jest wyrażać siebie za pomocą oryginalnych ubiorów, odstając trochę od większości społeczeństwa małego miasta. Zawsze kochałam też Hiszpanię. Mój wyjazd był trudny, musiałam zostawić rodzinę, przyjaciół mojego psiaka, czyli wszystko co znałam i kochałam by podbić hiszpańskie horyzonty. Jako że było trudno naprawdę trudno to teraz wiem, że dało mi to ogromną odwagę i też ukształtowało mój styl! Dziś już się nie przejmuję co ludzi powiedzą o moich czasem dziwnych stylizacjach! TO JESTEM JA, MÓJ STRÓJ TO WŁAŚNIE TO JAKA JESTEM!
Tytuł mojego bloga to właśnie "the gris girl" - szara dziewczyna. Większość życia stawiałam na oryginalność, zbieram rzeczy, w których może często ludzi nie widzą nic nadzwyczajnego albo za bardzo nadzwyczajne! Szara dziewczyna, która z czasem i doświadczeniami życiowymi kształtuje swój styl. Często sama siebie zaskakuję doborem.. sami zobaczycie! Mam nadzieję być głosem i siłą dla tych, którzy boją się wyrażać swój własny styl i zwłaszcza jeśli są z małych miast! Rozumiem was. Ale nie wyrażanie siebie to jak słowik zamknięty w klatce, nie śpiewa już tak pięknie kiedy skrzydła go unosiły ponad wszytko!

ROZWIŃCIE SZKRZYDŁA I WYRAŹCIE SIEBIE !
POKAŻCIE ŚWIATU - ZOBACZ ! OTO JA ! 

KAŻDY MOTYL NA POCZĄTKU BYŁ TYLKO LARWĄ ! :) 

https://www.youtube.com/watch?v=gg7odj4FpVE

No hay comentarios:

Publicar un comentario

ZOSTAW PO SOBIE ŚLAD,KOMENTUJ :)

DEJA UNA HUELLA, DEJA UN COMENTARIO :)

LEAVE THE SIGN OF YOUR VISIT, COMMENT :)