lunes, 27 de enero de 2014

WHERE IS MY KEY ?!

Dzisiaj wersja nieco spokojniejsza TheGrisGirl. Jako, że temperatura trochę spadła musiałam wyciągnąć płaszcz, mimo chmur nie zblakł mi uśmiech, aż do czasu kiedy myślałam, że zgubiłam klucze od domu !!! Jestem przyzwyczajona do dużych toreb, ale nie do miliona kieszeni! Też wam się zdarza, że coś wydaje wam się zgubione, a leży na wierzchu?! No właśnie! Tak było z moimi kluczami, torebka mała, a kluczy nie widziałam . . . głuptas!

Hoy version un pelin mas tranquila de TheGrisGirl. Como la temperatura ha bajado un poquito tenia que sacar mi abrigo, pero aunque el dia nublado mi sonrisa seguilla brillando hasta el momento que pense que mis llaves de casa estaban perdidas! Estoy acostumbrada a bolsos grandes pero no a millones de bolsillos! A vosotras tambien pasa que pensais que algo este perdido y al final esta delante de la nariz? Exacto! Asi fue con mis llaves, el bolso pequeno pero las llaves no he visto... tonti!






torebka/bolso #CHANEL kapelusz/sombrero #CLARIE`S płaszcz/abrigo #ZARA rajstopy/medias #CALDEZONIA buty/tacones #BERSHKA

6 comentarios:

  1. Cudowna stylizacja. Genialna torebka, kapelusz i płaszczyk.
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie.

    ResponderEliminar
  2. cudny płaszcz ;)
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/dalmatynczyk.html

    ResponderEliminar
  3. Oj tak, nagminnie szukam kluczy w torebce:)
    Cudny płaszczyk i kapelusz i Ty:)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. dziekuje !! ;) uff jak dobrze, ze nie jestem jedyna, ktorej sie zdarza sytuacja z kluczami.. hihi

      Eliminar

ZOSTAW PO SOBIE ŚLAD,KOMENTUJ :)

DEJA UNA HUELLA, DEJA UN COMENTARIO :)

LEAVE THE SIGN OF YOUR VISIT, COMMENT :)