jueves, 30 de octubre de 2014

I DON`T WANTO TO BE . . .


PL
Kontakty fizyczne uważam za coś dobrego, ale one też są skazane na przemijanie. W życiu codziennym one po prostu powszednieją, więc może warto je trochę idealizować. 

"Wszędzie zabieram siebie, więc wszędzie mogę mieszkać" Nie lubię tego wyrażenia "jestem z . . " Łatwo mnie przetransportować, dlatego nie przywiązuję się do miejsc ani rzeczy. 

Zagrałam w życiu wiele ról, by stworzyć wyobrażenie na swój temat. 
Nie chcę być w niczyim życiu realną osobą, raczej zjawą
pojawiam się i odchodzę . . .
Nie zamierzam stać się kimś ważnym w niczyim życiu, 
bo nie chcę by ktoś stał się ważny w moim
Po to cała tajemnica. 
Tylko nie opowiadaj banałów o samotności
dla mnie samotność jest zwycięstwem i walką 
Ludzie, którzy tworzą często muszą być sami żeby naładować baterie.
Nie można całej doby spędzić w czyimś otoczeniu i pozostać twórczym.
Dajmy na to, chęć na lekturę. Nie wiem kiedy zechce mi się czytać a przecież to nie sposób skupić się na książce w czyimś towarzystwie.
Myślę, że każdy powinien żyć własnym życiem. 
Nie zostałam stworzona do życia małżeńskiego,do życia we dwoje, we troje czy co tam jeszcze chcecie.


ES
El contacto físico me parece algo bueno, pero también está condenado a la transitoriedad. En la vida cotidiana, acaba siendo como algo normal, así que tal vez vale la pena un poco idealizarla. 

"En todas partes me cojo a mí misma, para que pueda vivir en cualquier lugar," No me gusta esta expresión "soy de.." El traslado es muy fácil para mí, así que no me acostumbo a lugares o cosas. 

He jugado muchos papeles en mi vida para crear mi propio imagen. 
No quiero ser en la vida de cualquier persona una persona real, prefiero ser un fantasma
Me presento y me alejo. . 
No me digas ningunas tonterias sobre la soledad 
Yo no voy a ser alguien importante en la vida de nadie , 
Porque no quiero que nadie llegue a serlo  en la mia
Ese es todo el secreto. 
No se puede pasar todo el día en un entorno de uno y permanecer creativo. 
mi soledad es una victoria y lucha 
Las personas que crean a menudo tienen que estar solos para recargar las baterías. 
Yo no estoy hecha para la vida matrimonial, de vivir juntos, los tres o cualquier otra cosa que quieras. 
p.ej, el deseo de leer. No sé cuando me lleguen ganas de leer y no es una forma de centrarse en el libro en compañía de otra persona. 
Creo que cada uno debe vivir su vida.


ENG
I find something good a physical contact, but it`s also doomed to transience . In everyday life, it just be too normal, so maybe worth a little idealized .

" Everywhere I take myself, so I can live anywhere ," I do not like this expression 
" I'm from.. . " It's easy to transport me , so I don`t  attach to places or things.

I played many roles in my life to create the image on your topic .
I don`t want to be in anyone's life a real person , rather ghost
Just do not tell clichés about loneliness
I show up and walk away . . .
I'm not going to become someone important in one's life ,
I do not want to become someone important in my
That's the whole secret .
You can not spend the whole day in one's surroundings and stay creative .
my loneliness is a victory and fight
People who make often have to be alone to recharge the batteries .
I was not made ​​for married life , to live together, the three of us or whatever else you want.
Let's say , the desire to read . I do not know when he wants me to read and it's not a way to focus on the book in someone else's company.
I think that everyone should live their lives .







HAVE A INSPIRING DAY !


muchos besos y abrazos 



~TheGrisGirl~

















©TheGrisGirl. All Rights Reserved.





19 comentarios:

  1. Każdemu jest potrzebny czas z samym sobą :)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. dokładnie :) jedni potrzebują więcej, a inni mniej . . .

      Eliminar
  2. magnetyzm twojego spojrzenia rozprasza mnie, trudno skupić się na stroju...
    śliczny naszyjnik dostrzegłam jednak

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Tekst ... Hmmm .... Jest czas siania i Czas zbierania. Nigdy nie mów nigdy .... Sama nie znaczy samotna , ale żyć wieki bez miłości ... Chyba bym nie chciała

      Eliminar
    2. jestem sama, ale nigdy samotna :)
      "żyć wieki bez miłości"?
      hmmm podobno od miłości do nienawiści tylko jeden krok...
      nie chcę kochać, bo zycie jest na tyle kruche i ulotne, że w jednym dniu ten ktoś jest a w drugim już go nie ma ..
      dlatego nie chcę kochać ... ból pozostaje na wiele czasu . . . a na to po prostu szkoda mi moich łez, zdecydowanie wolę tez radości :)
      bo w końcu życie jest takie piękne :) i cieszę się jak dziecko na każdy, nawet najmniejszy pozytywny odruch ludzki.
      Jestem urodzoną optymistką, chodzę uśmiechnięta choćby tylko dlatego , że świeci słońce :)
      o! taka jestem :)

      Eliminar
  3. Każdy ma prawo żyć po swojemu. Nie oceniam tego.
    Ja jednak po okresie smutnej samotności, tęskniłam za 2 bliskim człowiekiem...
    Ślicznie wyglądasz na zdjęciach. Pozdrawiam.

    ResponderEliminar
  4. mimo, że mam 25 lat przeżyłam wiele . . . śmierć partnera w młodym wieku,
    później życiowe rozczarowanie kolejnym partnerem,
    Nauczyłam się, że kobieta zakochana to , niestety,ale kobieta głupia.
    Poświęcamy się i dla związku a jak nie wypali to na dodatek się obwiniamy, że to pewnie z naszej winy się coś rozpadło

    Nikt nie powiedział, że kobieta się rodzi by matkować i poświęcać swoje życie mężczyźnie.
    To przecież bzdura!
    A wydaje mi się, że kobieta szczęśliwa to kobieta spełniona . . .
    każda z nas ma inne życiowe priorytety

    Mam jeszcze tyle planów, że uwierzcie żaden partner by tego nie akceptował
    Faceci niestety egoizm mają we krwi . . .

    ResponderEliminar
  5. No sabes hasta que punto coincido contigo. Besos

    ResponderEliminar
  6. hola guapisima!
    ah me alegro mucho que hay alguien que tenga misma manera de pensar!
    la mayoria de las mujeres ni pueden imaginar vivir sin un hombre y para mi es una gran estupidez...
    ademas si se esta solo no significa estar solitario ... yo q se :P
    gracias por tu comentario
    un bezaso enorme !

    ResponderEliminar
  7. "People who make often have to be alone to recharge the batteries"

    So inspiring post :)

    XOXOXOXOX

    ResponderEliminar
  8. so beautiful!

    http://www.twinklelittleheels.com

    ResponderEliminar
  9. Witaj:) "wpadam" z rewizytą:) Zazdroszczę Ci braku przywiązania do miejsc i rzeczy, ja jestem uzależniona i to bardzo, zarówno od jednego, jak i drugiego...gdyby nagle mój świat się zawalił i zabrakło w nim choćby pamiątek rodzinnych, ciężko by mi było doprowadzić się do pionu i zacząć życie od nowa...może, to głupie, ale tak już mam...Czas tylko dla siebie jest bezcenny...
    Pozdrawiam ciepło i dziękuję za miłe odwiedziny:)

    ResponderEliminar
  10. no cóż, Twój wybór, jest wielu ludzi, którzy wybierają samotność i są szczęśliwi, czego i Tobie życzę :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  11. Como siempre las fotos están bien :)
    http://inbemasquemoda.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  12. You look so pretty! :) Love your purple bag!

    Bella Pummarola

    ResponderEliminar
  13. Very pretty pictures :)

    Thanks for the lovely comment on my blog, I already follow you, now it's your turn ;)
    Autumn in Neverland

    ResponderEliminar
  14. Very beautiful words and your photos are so lovely and sexy! I adore the tights on your amazing legs and pretty feet! Enjoyed these so much, dear :))

    All Things Bright and Lovely

    ResponderEliminar

ZOSTAW PO SOBIE ŚLAD,KOMENTUJ :)

DEJA UNA HUELLA, DEJA UN COMENTARIO :)

LEAVE THE SIGN OF YOUR VISIT, COMMENT :)